Taisyklės ir sąlygos
1. SĄVOKOS
1.1. Pirkimo pardavimo taisyklės –
šios nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo sutarties, kuriomis nustatomos
Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už
jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos
su prekių pirkimu – pardavimu www.e-vilgirda.lt internetinėje parduotuvėje
susijusios nuostatos.
1.2. Internetinė parduotuvė – www.e-vilgirda.lt interneto tinklapyje esanti
elektroninė parduotuvė, kurioje Pirkėjas, prisiregistravęs ir
neprisiregistravęs prie Internetinės parduotuvės sistemos, gali pirkti
Pardavėjo siūlomas prekes.
1.3. Pardavėjas – UAB „Vilgirda“, įregistruota ir veikianti pagal Lietuvos Respublikos
įstatymus, registracijos Nr. 225016320, veikianti adresu Buivydiškių g.
12A-100,
internetinis adresas www.e-vilgirda.lt.
1.4. Pirkėjas – asmuo, atitinkantis šių Pirkimo pardavimo taisyklių 2.2 punkte
numatytus reikalavimus ir įsigijęs prekių Internetinėje parduotuvėje.
1.5. Pirkimo – pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta prekių
pirkimo – pardavimo sutartis, kurią sudaro prekių užsakymo paraiška, kurią
Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Internetinę parduotuvę, ir Pirkimo pardavimo
taisyklės su vėlesniais pakeitimais ir papildymais.
1.6. Trečioji šalis – valstybė, kuri nėra Europos Sąjungos valstybė narė ar
kita Europos ekonominės erdvės valstybė.
2. BENDROSIOS SĄLYGOS
2.1. Šia Pirkimo – pardavimo
sutartimi Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir pristatyti prekę Pirkėjui, o
Pirkėjas įsipareigoja priimti prekę ir sumokėti už ją nustatytą pinigų sumą bei
atlyginti pristatymo išlaidas, sumokėti muito mokesčius (kai taikoma Pirkėjo
valstybėje) Pirkimo pardavimo taisyklių numatytomis sąlygomis.
2.2. Pirkti Internetinėje parduotuvėje turi teisę prisiregistravę bei
neprisiregistravę prie Internetinės parduotuvės sistemos klientai, kurie yra:
2.2.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. 18 metų sulaukę asmenys, kurių
veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
2.2.2. fiziniai asmenys nuo 14 iki 18 metų amžiaus;
2.2.3. juridiniai asmenys.
2.3. Pirkimo pardavimo taisyklių 2.2.2. punkte nurodyti nepilnamečiai asmenys
turi teisę pirkti Internetinėje parduotuvėje tik turėdami tėvų, įtėvių ar kitų
įgaliotų asmenų sutikimą, išskyrus atvejus, kai šie asmenys savarankiškai
disponuoja savo uždarbiu ar asmeninėmis lėšomis.
2.4. Prekybos veikla Internetinėje parduotuvėje yra vykdoma iš Lietuvos
Respublikos.
2.5. Kartu su Pirkėjo pateiktu prekių užsakymu šios Pirkimo pardavimo taisyklės
tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo pardavimo sutartimi ir abiems
šalims yra privalomas teisinis dokumentas.
3. PIRKĖJO TEISĖS
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti
prekes Internetinėje parduotuvėje šių Pirkimo pardavimo taisyklių ir Internetinės
parduotuvės nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių Pirkimo – pardavimo sutarties,
sudarytos Internetinėje parduotuvėje, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne
vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo daikto pristatymo
Pirkėjui dienos Civilinio kodekso ir šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta
tvarka.
3.3. Teisė atsisakyti sudarytos Pirkimo pardavimo sutarties netaikoma
juridiniams asmenims ir jų įgaliotiems atstovams.
4. PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
4.1. Pirkėjas, pateikęs užsakymą
Internetinėje parduotuvėje, privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių
Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo
duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo ne vėliau
kaip per 1 kalendorinę dieną informuoti apie tai Pardavėją.
4.3. Pirkėjas privalo nedelsdamas atnaujinti Pirkėjo sąskaitos informacijos
formoje pasikeitusius duomenis.
4.4. Pirkėjas, naudodamasis Internetinės parduotuvės paslaugomis, įsipareigoja
laikytis šių Pirkimo pardavimo taisyklių kitų sąlygų, aiškiai nurodytų
Internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
4.5. Pirkėjas iš trečiosios šalies įsipareigoja sumokėti jo šalyje taikomus muito
mokesčius.
5. PARDAVĖJO TEISĖS
5.1. Pardavėjas turi teisę savo
nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią
pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis pateikiamas
Internetinėje parduotuvėje.
5.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir
saugumui ar pažeidžia Pirkimo pardavimo taisyklių 4 punkte nurodytus
įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar
sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Internetine parduotuve arba panaikinti
Pirkėjo registraciją.
5.3. Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės
parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
5.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą,
jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1. ir 8.2.2
punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo
dienas.
6. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose
Pirkimo pardavimo taisyklėse ir Internetinėje parduotuvėje nustatytomis
sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Internetinės parduotuvės
teikiamomis paslaugomis (registruotis Internetinės parduotuvės sistemoje,
sudaryti Internetinėje parduotuvėje prekių krepšelį, pateikti užsakymą,
apmokėti užsakymą, išsiųsti užsakyme nurodytas prekes).
6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo
nurodytu adresu Pirkimo pardavimo taisyklių 9 punkte nurodytomis sąlygomis.
6.3. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja
Pirkėjui pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę.
Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę,
Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo už prekes sumokėtus pinigus per 5
(penkias) darbo dienas, jeigu Pirkėjas buvo atlikęs išankstinį apmokėjimą už
prekes.
7. PIRKĖJO REGISTRACIJA IR PIRKIMO –
PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
7.1. Pirkėjas gali pirkti prekes
Internetinėje parduotuvėje užsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje
internetiniu adresu www.e-vilgirda.lt, arba neužsiregistravęs Internetinės parduotuvės
sistemoje pagal šiame tinklalapyje pateiktas Taisykles.
7.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai
Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį,
nurodęs reikalaujamą informaciją užsakymo formoje bei pasirinkęs mokėjimo būdą
patvirtina užsakymą paspausdamas mygtuką „Tęsti“.
7.3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo pardavimo sutartis
yra registruojama ir saugoma Internetinės parduotuvės duomenų bazėje. Paskyrą
Internetinėje parduotuvėje sukūręs Pirkėjas turi galimybę prisijungęs prie
Internetinės parduotuvės sistemos matyti pirkimo istoriją.
8. PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR
TERMINAI
8.1. Internetinėje parduotuvėje
parduodamos prekės nurodomos kartu su jų pardavimo kaina. Prekių kainos
Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM.
Pirkėjams – lojalumo programos dalyviams prekių kainos rodomos jau su jiems
pritaikyta nuolaida. Į prekių kainą prekių pristatymo išlaidos, Pirkėjo šalyje
taikomi muitų mokesčiai neįeina. Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas,
pasirinkęs konkretų prekių pristatymo būdą. Prekių pristatymo išlaidos
nurodomos eurais užsakymo formoje.
8.2. Pirkėjas gali atlikti mokėjimą už prekes vienu iš šių būdų:
8.2.1. naudodamas elektroninę bankininkystę – kai išankstinis apmokėjimas
atliekamas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema.
Pirkėjui, turinčiam elektroninės bankininkystės sutartį, mokant už prekes šiuo
būdu, elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo
apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame
banke esančią Internetinės parduotuvės sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą
šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta
banko elektroninės bankininkystės sistemoje;
8.2.2. naudodamas elektroninio atsiskaitymo sistema “PayPal”;
8.2.3. sumokėdamas už prekę prekės atsiėmimo metu – tai apmokėjimas, kai
Pirkėjas atlieka apmokėjimą kurjerių tarnybos darbuotojui, pristačiusiam prekę,
arba Pirkėjui atvykus į pasirinktą parduotuvę.
8.3. Pirkėjas iš užsienio ir Pirkėjas, pasirinkęs Pirkimo pardavimo taisyklių
9.1.2. punkte nurodytą pristatymo būdą, už užsakytas prekes gali
atsiskaityti tik Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1. ir 8.2.2. punktuose
nurodytais mokėjimo būdais.
8.4. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1. ir 8.2.2. punktuose
numatytus mokėjimo būdus, Pirkėjas įsipareigoja atlikti išankstinį apmokėjimą
už prekes. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1 ir 8.2.2.
punktuose nurodytus mokėjimo už prekes būdus, prekių siuntinys pradedamas
formuoti ir prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo mokėjimo
įskaitymo į Pardavėjo sąskaitą dienos. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo
taisyklių 8.2.3. punkte numatytą mokėjimo už prekes būdą, prekių siuntinys
pradedamas formuoti ir pristatymo terminas skaičiuojamas nuo Pirkėjo užsakymo gavimo
dienos.
8.5. Pardavėjas neatsako už mokėjimų pavedimų pagal šių Pirkimo pardavimo
taisyklių 8.2.1 punktą įvykdymą ir laiku įskaitymą į Pardavėjo sąskaitą.
8.6. Pirkėjas apie užsakymo įvykdymo terminą informuojamas elektroniniu
paštu.
9. PREKIŲ PRISTATYMAS
9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes,
paraiškoje privalo nurodyti:
9.1.1. prekių pristatymo vietą, kai prekė Pirkėjui pristatoma per kurjerių
tarnybą;
9.1.2. LP Express terminalą, kai Pirkėjas nurodo, kad prekę atsiims nurodytame
terminale;
9.1.3. UAB “Vilgirda” parduotuvę Vilniuje, kai Pirkėjas nurodo, kad prekę
atsiims nurodytoje parduotuvėje.
9.2. Jeigu Pirkėjas pasirenka prekes atsiimti Pirkimo pardavimo taisyklių
9.1.3. punkte nurodytu būdu, kai prekės yra atsiunčiamos į jo pasirinktą
parduotuvę, Pirkėjas yra informuojamas SMS žinute. Jeigu Pirkėjas pasirenka
prekes atsiimti Pirkimo pardavimo taisyklių 9.1.2. punkte nurodytu būdu, kai
prekės yra atsiunčiamos į jo pasirinktą LP Express terminalą, Pirkėjas yra
informuojamas SMS žinute su nurodytu kodu, kurį nurodęs LP Express terminale
Pirkėjas savarankiškai atsiima prekes iš terminalo, vadovaudamasis terminalo
instrukcija.
9.3. Prekės įteikiamos užsakymo formoje nurodytam asmeniui. Tuo atveju, kai
nurodytas asmuo prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo
nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas
neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam
subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.
9.4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prieš pristatydamas
prekes Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas susisiekia su Pirkėju ir dar kartą
patikslina pristatymo sąlygas (pristatymo vietą ir laiką, prekes atsiimantį
asmenį).
9.5. Prekės Pirkėjui pristatomos per vežėjo ir Pirkėjo individualiai susitartą
terminą. Vežėjas su Pirkėju susisiekia užsakymo formoje Pirkėjo pateiktu
telefono numeriu. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo
nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo Pirkėjo
ir vežėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant minėtoms aplinkybėms,
vežėjas nedelsiant susisiekia su Pirkėju ir iš naujo suderina prekių pristatymo
terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.
9.6. Tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, Pirkėjas
informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą bei prekių pristatymo
terminus.
9.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba
pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.
9.8. Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama įteikiant sąskaitą –
faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimą – priėmimą žymintį
dokumentą.
9.9. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo
įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje –
faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame
dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad
pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai
pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje
(važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente bei,
dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos
pažeidimo aktą. Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka nesurašius laisvos formos
siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš
Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės
pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu.
9.10. Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokestis: pristatant
Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) – 4,50€, pristatant į Kuršių Neriją – 35€.
Prekes pristatant į kitas šalis siuntimo mokestis apskaičiuojamas pagal
kurjerių nustatytus įkainius.
9.11. Prekes pristatant ne Lietuvoje, prekių pristatymo kaina yra nurodoma
Pirkėjui Internetinės parduotuvės tinklalapyje nurodžius valstybę, į kurią bus
siunčiama prekė. Prekes pristatant ne Lietuvoje, prekių pristatymo kaina
priklauso nuo valstybės, į kurią bus siunčiama prekė, prekės svorio bei
išmatavimų.
9.12. Prekes pristatant į trečiąsis šalis, Pirkėjas turi sumokėti muito
mokesčius, jeigu jie yra taikomi Pirkėjo šalyje, atlikti Pirkėjo šalyje taikomas
muitų procedūras.
10. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR
TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS
10.1. Kiekvienos Internetinėje
parduotuvėje parduodamos prekės savybės yra nurodomos prekės aprašyme,
pateikiamame internetiniame tinklalapyje www.e-vilgirda.lt.
10.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios
prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių
dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
10.3. Pardavėjas suteikia prekės kokybės garantiją, kurios terminas – 2 (dveji)
metai.
10.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims prekių kokybės
garantijos nesuteikia, galioja teisės aktuose nustatyta tokių prekių kokybės
garantija.
10.5. Prekių garantinės priežiūros paslaugomis rūpinasi Pardavėjas, arba
Pirkėjas yra nukreipiamas į prekių garantinio aptarnavimo centrus.
10.6. Tais atvejais, kai teisės aktai konkrečių prekių atžvilgiu nustato prekių
tinkamumo naudoti terminą, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti
Pirkėjui taip, kad Pirkėjui būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis
pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
11. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR
KEITIMAS DĖL NETINKAMOS KOKYBĖS
11.1. Parduotų prekių trūkumai
šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Mažmeninės
prekybos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m.
liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m.
birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių
patvirtinimo“ pakeitimo.“
11.2. Pirkėjui grąžinant prekes Pirkimo pardavimo taisyklių 11.1 punkte
nurodytu atveju, būtina laikytis šių sąlygų:
11.2.1. pageidautina, tačiau neprivaloma, kad grąžinama prekė būtų originalioje
tvarkingoje pakuotėje;
11.2.2. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo
Pirkėjo gauta;
11.2.3. grąžinama prekė turi būti švari;
11.2.4. grąžinamos prekės garantijos terminas neturi būti pasibaigęs;
11.2.5. pateikiamas rašytinis prašymas nurodant vieną pasirinktą pageidavimą iš
galimų: nemokamai pašalinti prekės trūkumus, nemokamai pakeisti netinkamos
kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai prekės trūkumams sumažinti
prekės kainą, vienašališkai nutraukti sutartį ir sugrąžinti už prekę sumokėtą
kainą;
11.2.6. pateikiamas prekės įsigijimą patvirtinantis dokumentas (kasos kvitas,
sąskaita faktūra, prekės priėmimą patvirtinantis dokumentas).
11.3. Prekių siuntimo/pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui
grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti
apmoka Pardavėjas, tuo atveju, jeigu grąžinimui ar pakeitimui siųstose prekėse
nustatyta trūkumų. Prekėse nenustačius trūkumų, siuntimo išlaidas apmoka
Pirkėjas. Prekių keitimo į kitą dydį, spalvą arba modelį atveju pakartotinis
pristatymas yra nemokamas. Dėl pakartotinio prekių pristatymo ar atsiėmimo
Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria elektroniniu paštu arba telefonu.
11.4. Pirkėjas, norėdamas grąžinamas prekes pakeisti kitomis prekėmis Pirkimo
pardavimo taisyklių 12.2 punkte Internetinės parduotuvės sistemoje turi
nurodyti norimas prekes bei priežastis, dėl kurių šios prekės yra grąžinamos.
Jeigu pakeistos prekės vertė yra didesnė nei grąžintos prekės vertė, Pirkėjas
sumoka kainos skirtumą vienu iš Pirkimo pardavimo taisyklių 8 skyriuje nurodytų
būdų. Jeigu pakeistos prekės vertė yra mažesnė nei grąžintos prekės vertė,
Pardavėjas grąžina Pirkėjui kainų skirtumą.
12. PREKIŲ GRĄŽINIMAS DĖL SUTARTIES
ATSISAKYMO
12.1. Pirkėjas – fizinis asmuo turi
teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio
kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti
sudarytos sutarties, išskyrus Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje
numatytas išimtis. Pirkėjui – juridiniam asmeniui Pardavėjas tokios teisės
nesuteikia.
12.2. Pirkėjo teisė atsisakyti sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:
paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos Pirkėjui visiškai suteiktos, jeigu
prieš paslaugų teikimą buvo gautas Pirkėjo aiškus sutikimas ir pripažinimas,
kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas visiškai įvykdys
sutartį; sutartims dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų prekių,
kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo
asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai
pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms; sutartims dėl greitai gendančių prekių
ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas; sutartims dėl supakuotų prekių,
kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl
sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; sutartims dėl supakuotų vaizdo ar
garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po
pristatymo; sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo,
išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos; sutartims dėl skaitmeninio
turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas Pirkėjui iš
anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti
sutarties.
12.3. Pirkėjas, Pirkimo pardavimo taisyklių 12.1 punkte nurodytu atveju
norėdamas grąžinti prekę, turi pateikti aiškų savo sprendimą elektroninio pašto
adresu info@e-vilgirda.lt. Elektroninio laiško „Subject“ eilutėje Pirkėjas turi
nurodyti prekių įsigijimo PVM sąskaitos – faktūros numerį ir prierašą
„Grąžinamos prekės“. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą
patvirtinančio dokumento (PVM sąskaitos – faktūros) kopiją. (pateikiama kitos
elektroninės parduotuvės prekių grąžinimo tvarka)
12.4. Pirkėjui grąžinant prekes po Pirkimo pardavimo sutarties nutraukimo,
būtina laikytis šių sąlygų:
12.4.1. grąžinama prekė nebuvo naudojama;
12.4.2. grąžinama prekė nebuvo sugadinta;
12.4.3. grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, išskyrus
pakuotės išvaizdos pakitimus, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę;
12.4.4. nuo grąžinamos prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės;
12.4.5. grąžinama prekė yra tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo
gauta;
12.4.6. grąžinama prekė turi būti nepraradusi savo prekinės išvaizdos dėl
Pirkėjo kaltės (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra neišvengiami norint
apžiūrėti prekę). Pardavėjas elektroniniu paštu per 14 dienų informuoja Pirkėją
apie tai, ar jo grąžinta prekė atitiko aukščiau išvardintas sąlygas.
12.5. Pardavėjas, gavęs Pirkimo pardavimo taisyklių 12.1 punkte nurodytą
Pirkėjo pareiškimą, privalo nedelsdamas patvirtinti patvariojoje laikmenoje
Pirkėjui, kad gavo jo Pirkimo pardavimo sutarties atsisakymą. Pareiga įrodyti,
kad laikėsi reikalavimų dėl sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.
12.6. Pirkimo pardavimo sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po
keturiolikos dienų: kai sudaroma Pirkimo pardavimo sutartis, – nuo tos dienos,
kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą
prekę arba: jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir
prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo
nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę; jeigu prekė pristatoma
skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar
Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.
12.7. Pareiga įrodyti, kad laikėsi teisės aktų reikalavimų dėl sutarties
atsisakymo, tenka Pirkėjui.
12.8. Pirkėjui įgyvendinus 12.1. punkte nurodytą teisę atsisakyti sutarties,
pasibaigia šalių pareigos vykdyti nuotolinę sutartį ar ne prekybos patalpose
sudarytą sutartį arba sudaryti nuotolinę sutartį ar sutartį ne prekybos
patalpose, jeigu Pirkėjas buvo pateikęs pasiūlymą ją sudaryti.
12.9. Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos
dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi
grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių
pristatymo išlaidas. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas
turi naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas
Pardavėjui, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu Pirkėjas
nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų.
12.10. Tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina tik vieną ar kelias, bet ne visas
pristatytas prekes, prekių pristatymo išlaidos jam nėra grąžinamos, jei
pristatymo suma nepriklauso nuo pristatytų prekių kiekio, vertės ar kitų
savybių. Tais atvejais, kai pristatymo suma priklauso nuo pristatytų prekių
kiekio, vertės ar kitų savybių, pirkėjui grąžinama ta pristatymo mokesčio
dalis, kuria padidėjo pristatymo mokestis lyginant su ta, kurią Pirkėjas būtų
turėjęs sumokėti neužsisakęs grąžinamos(ų) prekės(ių).
12.11. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios
susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas
pigiausias įprastinis pristatymo būdas.
12.13. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės
negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra
išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau. Apie tai, kad
Pardavėjas gavo grąžinamas prekes, Pirkėjas yra informuojamas elektroniniu
laišku.
12.14. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo
pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti
arba perduoti prekes Pardavėjui arba kitam jo įgaliotam asmeniui. Pirkėjui
įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių
grąžinimo išlaidos.
12.15. Jeigu sudarant sutartį ne prekybos patalpose prekė buvo pristatyta į
Pirkėjo gyvenamąją vietą sutarties sudarymo metu, Pirkėjui atsisakius
sutarties, Pardavėjas turi atsiimti prekę savo lėšomis, kai dėl prekės pobūdžio
ji negali būti įprastai grąžinta paštu.
12.16. Pirkėjas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų,
nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Pirkėjas neatsako už
prekės vertės sumažėjimą, jeigu Pardavėjas nepateikė Pirkėjui informacijos apie
teisę atsisakyti sutarties pagal Civilinio kodekso 6.2287 straipsnio 1 dalies 7
punktą.
12.17. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sudarytos sutarties, automatiškai
nutraukiamos papildomos sutartys be jokių išlaidų Pirkėjui, išskyrus išlaidas,
kurios numatytos šiame straipsnyje ar Civilinio kodekso 6.22812 straipsnyje.
Papildomomis sutartimis laikomos sutartys, pagal kurias Pirkėjas įsigyja prekių
ar paslaugų, susijusių su sudaryta sutartimi, o tas prekes tiekia ar paslaugas
teikia Pardavėjas ar kitas asmuo pagal susitarimą su Pardavėju. Pirkėjas
privalo nedelsdamas pranešti raštu kitai sutarties šaliai apie papildomos
sutarties nutraukimą ir pateikti duomenis apie nuotolinės sutarties arba ne
prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą. Atskiras Pirkėjo pranešimas
nereikalingas tais atvejais, kai papildoma sutartis buvo sudaryta su tuo pačiu
Pardavėju, kuriam buvo pranešta apie sutarties atsisakymą pagal Civilinio
kodekso 6.22810 straipsnį.
13. ATSAKOMYBĖ
13.1. Pirkėjas yra atsakingas už
registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia
registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to
atsiradusius padarinius.
13.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetinės parduotuvės
sistema.
12.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems
asmenims. Jei Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi
trečiasis asmuo, prisijungimui prie Internetinės parduotuvės naudodamas Pirkėjo
prisijungimo duomenis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
13.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus,
nesusipažino su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, nors tokia galimybė Pirkėjui
buvo suteikta.
13.5. Pardavėjas nėra atsakingas už trečiosiose šalyse taikomas procedūras
muitinėse, t.y. Pardavėjas neįtakoja muitinės darbo terminų, taip pat muito
mokesčių ar kitų su muitais susijusių trečiųjų šalių rinkliavų. Pirkėjas turi
įvertinti papildomas laiko sąnaudas, finansines išlaidas, kurios gali kilti dėl
prekių siuntimo į trečiąją šalį.
13.6. Jeigu Pirkėjas nesumoka muito mokesčio ir dėl šios priežasties negali
atsiimti, gauti prekių, Pardavėjas laikomas tinkamai įvykdęs pirkimo-pardavimo
sutartį.
13.7. Pardavėjas nėra atsakingas už Internetinėje parduotuvėje esančių nuorodų
į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, už juose esančią
informaciją ar vykdomą veiklą. Pardavėjas aukščiau nurodytų tinklapių neprižiūri,
nekontroliuoja ir toms įmonėms, įstaigoms, organizacijoms bei asmenims
neatstovauja.
13.8. Pirkimo pardavimo sutarties neįvykdymo ar netinkamo sutarties vykdymo
atveju kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius, t.y., jos
turėtas išlaidas dėl kaltosios šalies veiksmų.
14. PRIVATUMO POLITIKA IR ASMENS
DUOMENŲ APSAUGA
14.1. Bendrovė užtikrina duomenų
subjektų teises pagal Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir kitus asmens
duomenų tvarkymą reglamentuojančius norminius teisės aktus. Pardavėjas tvarko
Pirkėjo pateiktus asmens duomenis elektroninės prekybos (klientų užsakymų
vykdymo, informavimo ir garantinio aptarnavimo) tikslais.
14.2. Pardavėjas gauna bei tvarko elektroninės prekybos tikslu Pirkėjo asmens
duomenis: vardą, pavardę, telefono ryšio numerį, adresą. Šie asmens duomenys
saugomi bei tvarkomi iki užsakymo visiško įvykdymo. Po to duomenys perkeliami į
pasyvią duomenų bazę. Neprisiregistravusio Pirkėjo asmens duomenys saugomi visą
garantinio aptarnavimo laikotarpį ir, suėjus šiam terminui, sunaikinami
bendrovės įgalioto darbuotojo.
14.3. Pardavėjas gauna Pirkimo pardavimo taisyklių 14.2 punkte nurodytus asmens
duomenis tiesiogiai iš Pirkėjo (jam prisiregistravus internetinio puslapio
kliento paskyroje, inicijavus pirkimo – pardavimo sutartį). Pardavėjas netvarko
kitais būdais gautų asmens duomenų.
14.4. Pirkėjas patvirtina, kad jis turėjo galimybę susipažinti su asmens
duomenų tvarkymo sąlygomis bei turi šias teises:
14.4.1. Pirkėjas pateikęs Pardavėjui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą
arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios
leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi
teisę susipažinti su savo duomenimis bei tikrinti, kaip jie yra tvarkomi, t. y.
gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys surinkti,
kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo
asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys
tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos
įstatymo ar kitų įstatymų nuostatų.
14.4.2. Pirkėjas sutikimą arba nesutikimą dėl jo asmens duomenų tvarkymo
išreiškia raštu, elektroniniu paštu, kuriuo registravosi internetinėje
parduotuvėje, nurodydamas savo vardą ir pavardę.
14.4.3. Kitas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme bei kituose norminiuose
teisės aktuose numatytas teises.
14.5. Reikalavimus ištaisyti, sunaikinti asmens duomenis arba sustabdyti asmens
duomenų tvarkymo veiksmus, Pirkėjas turi teisę išreikšti raštu arba asmeniškai
Pardavėjo veiklos vietoje.
14.6. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Pirkėjo asmens duomenų saugumą,
įgyvendinti tinkamas technines ir organizacines priemones asmens duomenims
apsaugoti nuo neteisėto sunaikinimo ar / ir atsitiktinio pakeitimo, atskleidimo
ir nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Visi Pardavėjo darbuotojai bei jo
atstovai įsipareigoja saugoti Pirkėjo asmens duomenis.
14.7. Asmens duomenis šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse nustatyta apimtimi ir
tvarka Pardavėjas gali teikti tik duomenų subjektui, siuntų pristatymo
bendrovėms, taip pat kitiems duomenų gavėjams, kai pagal įstatymus, teismo
sprendimus ir kitus teisės aktus Pardavėjas yra įpareigotas pateikti asmens
duomenis.
15. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
15.1. Bendravimas tarp Pirkėjo ir
Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimai, susirašinėjimas, vyksta
rašytine forma. Pranešimai išsiųsti elektroniniu paštu taip pat prilyginami
rašytinės formos pranešimams. Pranešimas elektroniniu paštu laikomas gautu, kai
po jo išsiuntimo momento praėjo 96 valandos.
15.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti
Pirkimo pardavimo taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus
reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus Internetinės
parduotuvės sistemoje prisiregistravęs Pirkėjas informuojamas prisijungimo
metu. Pirkėjas perkantis prekes elektroninėje parduotuvėje sutinka su
pakeistomis, pataisytomis, papildytomis Pirkimo padavimo taisyklėmis. Pirkėjo
sutikimas išreiškiamas pateikiant užsakymą Pardavėjui. Galimybė įsigyti prekes
Internetinėje parduotuvėje sudaroma tik Pirkėjams, kurie sutinka su
galiojančiomis Pirkimo pardavimo taisyklėmis.
15.3. Ginčai, susiję su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje,
sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai sprendžiami
Lietuvos Respublikos teisme, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.